12,50 

Hättikonfetti

Bairische Gedichte

Nix

Nix is sowieso nix
Vui is aa nix
Ois is erst recht nix
Oiso was brauch ma?
Nix. Ois. Vui.
Oder?
Vo nix kummd nix
Vo weni kummd a bisserl
Vo vui kummd vui
Und vo ois kummd ois –
Moand ma!
Hosd da denkt!
Pfiffkaas!
Weil: ois is nix!

Übers Leben und die Liab

ISBN: 978-3-96233-004-0

Beschreibung

Nix

Nix is sowieso nix
Vui is aa nix
Ois is erst recht nix
Oiso was brauch ma?
Nix. Ois. Vui.
Oder?
Vo nix kummd nix
Vo weni kummd a bisserl
Vo vui kummd vui
Und vo ois kummd ois –
Moand ma!
Hosd da denkt!
Pfiffkaas!
Weil: ois is nix!

Produktdetails

  • Einband : Paperback
  • Seiten : 68

Über den Autor

Vogtmann, Michael

Michael Vogtmann, geboren 1952 in Straubing und aufgewachsen bei Würzburg, absolvierte eine Schauspielausbildung an der Falckenbergschule in München. Er hat Engagements an zahlreichen Theatern und Schauspielhäusern. Außerdem wirkt er in vielen Fernsehsendungen und -serien mit (u. a. »Der Bulle von Tölz«, »Polizeiruf 110«). Er lebt und arbeitet als freier Schauspieler, Regisseur und Autor in München und auf Mallorca.

X